Pirkimo-pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.
3. Pardavėjo teisės
3.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
3.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
4. Pardavėjo įsipareigojimai
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo-pardavimo Taisyklės.
4.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
4.5. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
6. Pirkėjo įsipareigojimai
6.1. Pirkdamas Pirkėjas įsigyja menines prekes – rankomis siuvinėtus netiražuojamus papuošalus ar aksesuarus.
6.2. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
6.2. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.
6.3. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo-pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
7. Prekių kainos
7.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Kainos nurodomos su PVM. Patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.
8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas
8.1. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, jog elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio ypatybių.
8.2. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.
8.3. Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, bei Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
9. Prekių pristatymas
9.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti siuntos pristatymo adresą (įskaitant pašto kodą), kontaktinio asmens duomenis vardą ir pavardę (jeigu užsakovas yra fizinis asmuo), gavėjo pavadinimą ir kontaktinį telefono numerį.
9.2. Pirkėjas įsipareigoja pateikti teisingą informaciją. Jeigu pateikta informacija neatitinka tikrovės, pasiliekame teisę anuliuoti užsakymą ir apriboti galimybes naudotis interneto parduotuvės paslaugomis.
9.3. Jei reikalingas siuntimas į užsienį, prieš pirkdami susisiekite per mūsų Facebook paskyrą IšDidi arba elektroniniu paštu isdidi.informacija@gmail.com. Pristatymas į Europos šalis kainuoja 10 €. Pirkėjas taip pat apmoka importo, muitinės ar vietos mokesčius, jei tokie taikomi Pirkėjo šalyje.
9.4. Papuošalai išsiunčiami per 1–3 d. d. po apmokėjimo. Jei reikia itin skubaus pristatymo – per mūsų Facebook paskyrą IšDidi arba elektroniniu paštu isdidi.informacija@gmail.com
9.5. Prekių pristatymas Lietuvoje vykdomas per kurjerių ir siuntų savitarnos terminalų tarnybas. Šios paslaugos kaina yra įtraukiama į Pirkėjui siunčiamą apmokėjimo sąskaitą.
9.6. UAB „Baltic Post“ LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalų tarnyba apie siuntos pristatymą į terminalą pirkėją informuoja SMS žinute ir (ar) el. paštu. Daugiau informacijos galite rasti https://www.lpexpress.lt/Savitarnos-terminalai/D-U-K.html.
9.7. Pirkėjas siuntą iš UAB „Baltic Post“ LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalo turi atsiimti per 72 val. nuo siuntos pristatymo į terminalą momento. Jei suvedus PIN kodą siuntų savitarnos terminalo durelės neatsidaro, įsitikinkite, ar teisingai suvedėte PIN kodą. Jei durelės vis tiek neatsidaro, skambinkite UAB „Baltic Post“ LP EXPRESS informacijos tel. 8 700 55 400.
9. 8. Neatsiimta siunta iš savitarnos terminalo išimama ir saugoma UAB „Baltic Post“ paslaugų teikimo vietoje 15 (penkiolika) kalendorinių dienų. Apie tai informuojama SMS žinute ir (ar) el. paštu. Dėl tokios siuntos atsiėmimo arba grąžinimo gavėjas privalo kreiptis į UAB „Baltic Post“. Pasibaigus saugojimo terminui siunta grąžinama Siuntėjui.
9.9.Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jeigu Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
10. Prekių grąžinimas
10.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.362 straipsniu.
10.2. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus nėra tenkinamas, nes įsigyjate meninius siuvinėtus rankomis netiražuojamus papuošalus ar aksesuarus.
10.3. Pirkėjas turi teisę grąžinti nepilnos komplektacijos, pažeistas arba gautas ne tokias kaip užsakė prekes. Dėl pakeitimo sąlygų prašome susisiekti per 24 val. el. parduotuvės IšDidi kontaktuose nurodytais būdais.
10.4. Grąžinama prekė privalo būti nenaudota, nepažeista ir tik originalioje pakuotėje.
10.5. Pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.
10.6. Pinigai už papuošalus sukurtus pagal individualų Pirkėjo užsakymą nėra grąžinami.
10.7. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų.
10.8. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.
11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
11.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
11.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
11.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).